چه روش های طبیعی برای نفروپاتی IgA استفاده می شود

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

چه روش های طبیعی برای نفروپاتی IgA استفاده می شود

نفروپاتی IgA با اختلالات ایمنی همراه است و استروئید ها کنترل بیماری نفروپاتی IgA را کنترل می کنند، اما عوارض جانبی زیادی وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به درمان های طبیعی می پردازند. چه داروهای طبیعی برای نفروپاتی IgA استفاده می شود؟

به طور کلی، اگر شما به موقع و صحیح درمان پزشکی نپردازید، بیماری کلیوی بسیار دشوار است و منجر به نارسایی کلیه می شود. بنابراین، بیماران باید روش های موثر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری را بگیرند.

در شرایط عادی، هنگامی که مواد مضر به بدن انسان حمله می کنند، سیستم ایمنی آنتی بادی ها را برای مبارزه با آنتی ژن ها و مواد مضر تولید می کند و تشکیل کمپلمان های ایمنی را تولید می کند. سپس سیستم گردش خون به طور موثر این مجموعه های ایمنی را از بین می برد. با این حال، هنگامی که سیستم ایمنی بدن غیر طبیعی می شود، این مجتمع ها در بدن تجمع می یابند. وقتی که آنها در کلیه ها انباشته می شوند، به تدریج باعث التهاب و آسیب کلیه می شوند.

بنابراین، درمان موثر باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مجتمع های ایمنی و تعمیر کلیه های آسیب دیده باشد. در این راستا، ما توصیه می کنیم Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

در مقایسه با طب غربی، طب چینی عوارض جانبی زیادی ندارد، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. از یک طرف، این درمان می تواند به تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مجتمع های ایمنی، محافظت از بافت های باقی مانده کلیوی از آسیب و جلوگیری از عود بیماری نفروپاتی IgA کمک کند.

از سوی دیگر، آن کمک می کند تا برای تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود ساختار فیلتراسیون کلیه. بعد از یک دوره درمان، بیماران متوجه خواهند شد که آسیب کلیه آنها به خوبی تغییر می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است، اما در حال حاضر تنها در چین موجود است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا گزارش های آزمایش و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را مستقیما وارد کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/6003.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه روش های طبیعی برای نفروپاتی IgA استفاده می شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.